12 Ağustos 2013 Pazartesi

FLÖRT (FLIRT) - LAURELL K. HAMILTON #18

Anita Blake serisinin Türkiye'de yayımlanmış son kitabını biraz evvel bitirdim ve hemen yorumlamak istiyorum. öncelikli olarak kitap serinin diğer kitaplarına oranla çok ince bunun gibi ince olan bir diğer kitap da Micah diye hatırlıyorum. sanki yazar yetiştirememiş de hani oyalanın işte der gibi biraz daha özensiz olduğunu düşündüğüm bir kitap diyebilirim yine de goodreads puanı 5/3.63 kişisel puanımsa 5/4..

bu serinin en önemli özelliği aşırı detaycı anlatımlar olduğundan, okuyucu böyle alıştığı için kısa kitaplarda çok detaya girilemediğini düşünüyorum. oysa Anita'nın her dakikası, her düşüncesi dikkat çekicidir..

içeriğe şöyle bir göz atmamız gerekirse erkeklerden oluşan haremi Anita'ya flört dersleri veriyorlar (sanki ihtiyacı varmış gibi )

karısı ölen zengin pisliğe zombi olarak getirse de birkaç gün içinde karısının çürüyeceğini anlatamayan Anita'nın başına neler gelecek? şehire gelen iki çok güçlü aslanadam Anita'yı nasıl etkileyecekler? kısa olmasına rağmen güzel bir kitap olmuş. Haremine bir de aslanadam katıyor bu kitapta Anita..

şöyle bir sorun var ki bizim tanıdığımız Anita kimsenin beynini isteyerek düzmez etki altına almazdı ama bu kitapta yaptı... hadi kendini ve çok sevdiği erkek arkadaşlarını kurtarmak için bunu yaptı diyelim. Anita hiçbir zaman insan kurban etmezdi zombiyi geri getirmek için. buna ihtiyacı da yok zaten yeterince güçlü.

Silas adındaki üçüncü aslanadamı gümüş bıçağı ile yaralayan Anita onu kurban ederek zombi diriltti. Evet hiç gerek yokken bunu yaptı. Yani Anita'yı haklı göstermek için Silas'ın bir iki el ateş etmesini sağlayan yazar yine de Anita'yı onaylamamı sağlayamadı.. Oysa ki benim beklentim orada munini çağırarak adamı iyileştirmesiydi.. Bu beni çok rahatsız etti belirtmeden geçemeyeceğim.. Anita insanlığını kaybediyor sanki gitgide etik değerlerinden uzaklaşıyor.

hatta bu kitap biraz da sonrakilere tüyo niteliği taşıyorsa çok kötü çünkü dünyayı ele geçirecek bir zombi ordusu hayal etti Anita. Kısa bir süre ama neticede düşündü..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...