23 Kasım 2013 Cumartesi

ETKİNLİK: ÜÇ BLOGGER İLE ''SON ZAMANLARDA''

böyle beni anlatan, soru cevap tadında etkinlikleri seviyorum optik'in kitap blogu'nun yaptığı cumartesi ilk on etkinliklerine katılmaya çalışıyorum o yüzden şimdi de bu etkinliğe katılmak istedim kitaplarla ilgili herşey çok güzel:)


1) seni mutlu eden bir kitap haberi?


beni son dönemlerde çok heyecanlandıran, mutlu eden bir kitap haberi olmadı çünkü güzel bir şansla hades'in evi ben daha seriyi bitirmeden çıkmıştı:) araf'ın ikinci kitabı yolda derseler o beni heyecanlandırır herhalde:)

2) okuyupta çok beğendiğin bir kitap hangisi?


kesinlikle araf.. sadece ayaklı bela'yı referans alarak ve kapağın güzelliğine bayılarak aldığım bir kitaptı ama aynı zamanda içim içimi yiyordu bu melek fiyaskolarından dolayı ama kesinlikle kitaba aşık oldum ve çokça rahatladım:)

3) okuyupta beğenmediğin, seni hayal kırıklığına uğratan kitap hangisi?


demet altınyeleklioğlu - moskof cariye hürrem. kesinlikle kitap çok çıldırmış kabullenilmeyecek bir kurguyla gidiyordu tarihsel sapmalar falan zaten gırla gidiyordu:) olmadı olduramadık ve hayal kırıklığı oldu bende:)

4) okuma alışkanlıklarına bir değişim oldu mu? son iki ayda kaç kitap okudun?


küçüklüğümden beri okuma alışkanlığım sabit benim bulurum ve okurum:) ama tabii vize dönemleri insanın okuma alışkanlıklarını biraz değiştiriyor o kadar olayın içinde okuma hızım ne yazık ki biraz düştü.. so iki ayda kaç kitap okumuşumdur bilemiyorum ama on'un üzerindedir sanıyorum:)

5) gözüne kestirdiğin mutlaka okumalıyım dediğin kitaplar hangileri?


seraphina kesinlikle ilgimi çok çeken kitaplardandı.. ayrıca kitap ismi olarak değilde yazar olarak nail gaiman'la tanışmayı artık çok istiyorum amerikan tanrıları dersem yalan olmaz mesela:)

6) etkinliği takip edenlere bir kitap öner.


bir kitaptan fazlasını önereceğim en başta araf kesinlikle okunması gereken bir kitap ikinci olarak hala okumayan varsa can dostum çok iyi bir kitap kesinkes okunmalı ve son olarak bir seri önerebiliyorum ki kendisi efsanedir:) percy jackson ve olimposlular:)

7) son zamanlarda okuyupta yarım bıraktığın bir kitap?


ne kadar kötü olursa olsun ben kitapları yarım bırakmayı sevmiyorum ama eskiden yarım bıraktığım bir kitap hatırlıyorum o da DK'dan çıkan asi meleklerdi fiyasko ötesiydi..

8) en çok hangi yayınevinin kitaplarını okudun? 


laurell k. hamilton ve p.c. cast sağolsun en çok okuduğum yayınevleri artemis ve pegasus:) ama son zamanlarda sürekli elimin altında martı yayınları, yabancı yayınları falan var yeni yayınevleri atılımlarına devam etmeli:)

9) bu ay okuduğun en uzun kitap neydi ve kaç sayfaydı?


bu ay okuduğum en uzun kitap moskof cariye hürrem'di pinuccia'nın etkinliğinden sayfa sayısı da aklımda tam tamına 813 sayfa:)

10) hediye kitap aldın mı? aldıysan bizimle paylaş.


en son aseta'nın başlattığı bir hediyeleşme etkinliğinden çok güzel bir kitap geldi chuck palahniuk'tan tıkanma..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...