21 Ocak 2014 Salı

BUKRE - KAHRAMAN TAZEOĞLU


bukre dediniz bukre dediniz de felsefe parçalayacağız dememiştiniz.. en son ne zaman sıkıldım bir kitaptan bu derece gerçekten bilmiyorum. insan sadece sohbet ederken aforizma kasar mı ya? ne kadar yapay, ne kadar uzak ve anlamsız..

bir adam ben ayrılık acısı yaşarken böyle cümleler kursa ağzına ağzına kürekle vururum bu nedir böyle şaka mı? bir şeyden de olduğu gibi bahsedin, hayatımızda hiç mi mail görmedik o neydi? öyle bir dil babannemde bile yok resmen içim bayıldı..

kitap zaten çat diye selimle başlıyor ee gerisi için de einstein olmaya gerek yok herhalde cem'cimler falan bir heyecan katabilmiş değil  onu bırak yanından geçebilmiş değil ilk defa böyle bir şey yapıyorum ama kitap hakkında yazacak bir şey kuracak cümle bulamadım ki blog'a post hazırlayayım.. yine de kısa mısa yayınlayacağım bunu geveze'yim işte söylemezsem çatlarım :) olmadı, olduramadık ve edebiyat gitti bizden :)

yazım diline, hakim bakış açısına bile karar verilememişti. bir bukre, bir selim, bir ilahi, bir birinci ağız ne oluyor la dedim bir sağdan geliyor bir soldan okuduğumun yarısını da anlamadım ve anlamak içinde dönüp ikinci kez okumadım ben aşk üzerine saçma tespitler yığını istesem hiç çekinmem şiir kitabı falan alırım en azından oradakiler okunabilir olur :)

eleştirmekle bitecek gibi değil felsefe okumak istiyorsanız en azından gerçek felsefe okuyun ütopya okuyun, huxley okuyun, marx okuyun, thomas more okuyun, nietzsche okuyun hiç olmadı orwell, kafka falan okuyun bu ne allasen bu ne ya kelimelerin bittiği yerdeyim..

alın, almayın bir şey demiyorum artık özgür irade candır :) yine de bazen parasına acıyor insan :) "suskunluğum asaletimdendir!!!11!1!" tarzı facebook ergeni aforizmalarını dünyadaki en ama en klişe hikayenin içine adeta matkapla, çekiçle kakınca roman mı oluyormuş :) hmm güzelmiş.. :)

keyifli okumalar..

6 yorum:

  1. Çok fazla güldüm bu yoruma. :) Açıkçası çok satmasına ve birçok kişide görmeme rağmen, almayı hiç düşünmediğim bir kitap. Özlü sözün fazlası da bir yere kadar, baygınlık geçirir insan. :) Bu yorumla, kararımdan iyice emin oldum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben düşündüğüme düşüneceğime pişman oldum google'a en anlamlı sözler falan yazınca da bunlar çıkıyor gerçekten kaçın alarmı veriyorum :)

      Sil
  2. ne kadarda atıp tutan var bakıyorum da ! sız ne anlarsınız kı asktan meskten ? anlamlı sozler var ama anlayana, cunku herkezın dunyası kendı gordugu kadardır unutmayın ! sızde bıse goremedıgınızden abartmayın . .

    YanıtlaSil
  3. Fazla söz aşık usandırır mantığı ile bakarsanız Bukre'me yanılırsınız.Kitaba ' çok hoş' demek iççin Kahraman'ımın kelime oyunlarını çok iyi bilmeniz gerekiyor ki bunun için de diğer kitapları okumanız lazım .

    YanıtlaSil
  4. Sonuna kadar katılıyorum, bayilicam, dayanamiyorum..
    Bitiremiyorum bu kitabi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...