3 Eylül 2014 Çarşamba

KIŞ GÜNEŞİ - JENNIFER L. ARMENTROUT


Lux serisiyle tanıdığımız yazarın yeni kitaplarından Kış Güneşi uzun süredir okuma listemdeydi. Şimdi kitabı biraz evvel bitirdiğim için berrak bir hafızayla yorumunu yazmaya karar verdim.

Kitap kesinlikle diğer kitaplara benzemiyor. Konusu fanastik falan değil bizler gibi iki öğrenci arasında geçenleri anlatıyor. Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki kitabın öyle çok ahım şahım bir konusu yok. Arkadaş ayağına birbirine aşık iki insanın aynı evde mahsur kalmasıyla birbirlerine açılmaları hikayesi zaten oldukça bilindik.

Bu yüzden kitabı okumasanız da çok bir şey kaybetmezsiniz Yine de şunu söylemek zorundayım ki sadece kafa dağıtmak, stres atmak için bile okunabilecek biraz erotik ve oldukça espirili bir hikaye. Aslında kitabın en sevdiğim yanı hikayeyi sadece kadının bakış açısına hapsetmemesi oldu.

Kitapta sevgili Kyler'da sık sık düşüncelerini dile getiriyor. Gerçi bütün bu durum çok sevimli olsa da komik olmayan komedi dizileri gibi sürekli birbirlerini yanlış anlamaları ve bunun için endişelenmeleri insanı biraz sinir ediyor.

Kitapta öyle çok belli işlenen bir konu olmadığı için aşk-seks ikilisine biraz da aksiyon eklemek istemişler bu yüzden daha ilk an da kim olduğunu tahmin ettiğimiz bir takipçi-tacizciyle birlikte hikaye biraz daha ivme kazanmış.

Kar, noel ve tatil temasıyla benim gönlümü kazanan çerezlik kitaplardan oldu. Türünün sevenlerine veya kafa dağıtasım var diyen herkese tavsiye ederim. Daha dramatik şeyleri sevenlerse hiç bulaşmasın diyeceğim :)

Herkese Keyifli Okumalar.

2 yorum:

  1. İlk çıktığı sıralar okumuştum. Bana göre kitap klişelerden oluşmuştu. Neler olacağı belliydi. Daha çok çerezlik bir kitaptı.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloğunuzu merakla takip ediyorum :) Sizde benim bloğuma uğrarsanız çok sevinirim :) sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...