2 Ocak 2015 Cuma

BÜYÜK YILBAŞI ÇEKİLİŞİ #2 - ÇEKİLİŞ SONUCU


31 aralıkta son bulan çekilişimi gerçekleştirdim. Şimdi artık kazanan kişiyi açıklamak kaldı bir tek geriye. Kendisini tebrik ediyorum gerçekten inanılmaz güzel kitaplar kazandı bence :) Kendisine mail atacağım eğer 48 saat içinde bana bilgilerini göndermezse her zamanki gibi yedek talihliyle iletişime geçeceğim.



2015 hepimize sağlık, mutluluk ve para getirmiştir umarım. Herkese keyifli seneler, herkese keyifli okumalar :) Kazanamayanlar için de üzülmek yok, yeni çekilişler bizi bekler.



2 yorum:

  1. ayyyyyy inanamıyorummm,şok oldum resmen:))))
    Şimdi bu kitaplar benim mi gerçekten:)))
    Son anda fark ettim,az kaldı kaçırıyordum:)))
    Çokkk teşekkürler:)))
    adresimi mail attim gelmiştir umarım:)))

    YanıtlaSil
  2. Takipteyim sizi de beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...