12 Ocak 2015 Pazartesi

UNUTULMAZ GECE - TERESA MEDEIROS


Uzun zamandan sonra tarihi aşk romanlarına döndüğüm için mutluyum. Bugün size bahsedeceğim kitap Unutulmaz Gece. Kitabın içeriğine girmeden önce kapağına aşık olduğumu söylemek istiyorum. Gerçi okuduktan sonra fark ettim ki kimse kızıl saçlı değil.

Kitaba dönersek İngiltere'de geçen bütün romanlar gibi sosyete, balo, takdim gibi klişeler yine başroldeydi. Klişe deyişime aldanmayın çünkü hepsini ayrı ayrı seviyorum. Aristokrasi okuma listemin göz bebeği. Unutulmaz gece beklediğimden ve tahmin ettiğimden çok farklı bir kitaptı. Adını koyamasam da karanlık, hafiften fantastik hoş bir hikayeydi.

Kitabın ortalarında doğru Hayden'in geçmişini öğrendiğimizde hikaye gerçekten tam anlamıyla kendini buldu. Spoiler vermek istemiyorum çünkü okurken siz de benim kadar şaşırın istiyorum ama asıl karakterlerimiz bir şekilde evlendikten sonra hikayenin yönü hiç beklemediğiniz bir şekilde değişecek.

Lotti her zaman ki gibi genç, pervasız, akıllı, güzel özet geçmek gerekirse harkülade bir hanım kızımız. Tabii ki asıl erkeğimiz karanlık, dertli, soğuk, mesefeli ama zalim veya zorba değil. Aslında kedilere gösterdiği sabır ve tahammül yüzünden kendisine artı puan veriyorum.

Markimiz niye bu kadar dertli diye sorarsanız cevabı ne yazık ki cidden klişe. İlk karısını öldürmekle suçlanıyor. Gerçekten öldürüp öldürmediğinin hiçbir önemi yok sosyete bulduğu dedikodulara tamamen sarılmış durumda. Elbette Lotti sihirli varlığıyla Hayden için her şeyi değiştirecek ve hayatı yaşanılır kılacak.

Aslında kitabın konusu özellikle Hayden'in geçmişi gerçekten çok güzel işlenebilecek altın madeni değerinde bir konuymuş. Kötü demek istemiyorum ama bu kadar derin ve mahvedici bir konuyu yazarın biraz vasat işlediğini söylemek de yanıltıcı olmaz. Hoşuma giden bir diğer konuda asıl kızımızın yazar olması. Doğrusu gerçekten yazacak harika bir hikayesi var.

Kitabın konu sıkıntısı olmadığı için kopyala yapıştır seks sahnelerine de ihtiyaç duyulmamış. Elbette tutkulu satırlar var ama inanılmaz dozunda hatta neredeyse az. Yani erotik roman görünce koşarak uzaklaşmak isteyenler için kitap resmen biçilmiş kaftan.

 Herkese Keyifli Okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...