21 Temmuz 2016 Perşembe

KANUN ADAMI - KRISTEN ASHLEY


Merhabalar, bugün size büyük beklentilerle, seveceğimi düşünerek başladığım bir kitaptan bahsedeceğim. Kitabımızın adı Kanun Adamı. Ben konusunu beğensem de kitabın kapağına aldanarak beni erotik bir romanın beklediğini düşünmüştüm. Kitap beni yanılttı ve bu yanılgı onu daha da çok sevmeme sebep oldu.

Kanun adamı yakışıklı, zeki, iyi kalpli, kahraman bir polis fantazisini ve öyle bir adama sahip olmanın gururunu sonuna kadar insana yaşatıyor. Ana karakterlerimiz Mara ve Mitch. Mitch görece olarak ayrıcalıklı ve korunaklı bir hayatta büyümüş, güzel bir işi olan, çok yakışıklı bir polis memuru. Maya'ysa hayatın en zor tarafından gelen ve geçmişte yaşadığı olaylar yüzünden aşağılık kompleksi hisseden genç ve güzel bir kadın.

Kitapta Mara kendini o kadar koruma altına almıştı ve Mitch'ten o kadar çok korkuyordu ki Mitch'in yerinde olsaydım en az bir kaç kez Mara'yı terk etmiştim. Bütün bunlara rağmen Mitch benim gibi yapmadı ve direndi. Hayal ürünü karaterlerin gerçekten de hayallerde yaşatılacak kadar mükemmel bir örneğiydi.

Kitabı sevmemdeki esas sebep öyle bir erkeğin varlığının her eve huzur getireceğini bilmemdi. Adam CEO değildi, egoist değildi, milyoner değildi, sapkın cinsel zevkleri yoktu.  Mitch gerçekten karşınıza çıkabileceğini umacağınız kadar normal ve asla karşınıza çıkacak kadar şanslı olamayacağınızı düşündürecek kadar mükemmeldi. Karaktere resmen aşık oldum.

Bütün karakterlerin psikolojisi çok iyi yansıtılmıştı. B&B adındaki kardeşler hikayenin ortasına düştüğünde ilk başta bundan hiç hoşlanmamıştım. Ama çiftimiz bu durumu o kadar iyi idare etti ve o çocuklarla öyle güzel bir aile oldular ki çocukları sevmeyen ben bile Billy ve Billie kardeşlere aşık oldum.

Ana karakterimiz polis olduğu için tahmin edilebileceği üzere olaya küçük miktarda suç ve polis meselesi de karıştı. Tabii bu çok ciddi meseleler değildi ve kitabın komik, sevimli seyrine zarar vermedi. Ben küçük bir çocuğa pembe ayılar alan iyi kalpli bir adam hakkında yazılmış bu hikayeyi çok beğendim. Maya'nın kitabın başından sonuna kadar geçirdiği psikolojik değişim de güzel bir ayrıntıydı. Bunu da Mitch olmadan asla başaramazdı.

Aşk romanı seven herkes için önerebileceğim güzel bir kitaptı. Son olarak kapağa bakıp da çok erotiktir diye vazgeçenlere seslenmek istiyorum. Erotik değil. Bir iki abartısız sevişme sahnesi dışında erotizm neredeyse yok. Duygusal okuyuculara ve erotik romanların CEO'larından gına getirenlere öneriyorum.

Herkese Keyifli Okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...